عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تنهاترین تنهاها و آدرس loverose.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1106
:: کل نظرات : 37

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 2
:: باردید دیروز : 160
:: بازدید هفته : 3115
:: بازدید ماه : 5318
:: بازدید سال : 12846
:: بازدید کلی : 171067

RSS

Powered By
loxblog.Com

روح . چن . جن . ارواح . شیطان . خدا . ترسناک

چهار شنبه 1 خرداد 1392 ساعت 11:53 | بازدید : 602 | نوشته ‌شده به دست دکتر مولایی | ( نظرات )

 

تصاویر ترس آور از روح یک کودک+عکس

وب سایت فارسی زبان برای دانلود ها | www.4downloads.ir

 

زوج انگلیسی از دوربین مدار بسته محوطه خانه شان شیء عجیبی دیده اند که روی ماشین آنها پریده و با ایجاد رعب و وحشت زندگی آنها را مختل کرده و می گویند آن روح یک طفل است.
 
 
 
 
به نقل از جام نیوز، زوج انگلیسی دوربین مدار بسته ای را در بیرون از خانه خود نصب کرده بودند که شب هنگام تصویری را بر روی آن مشاهده می کنند که بسرعت ظاهر شده و نشان از یک واقعه ماوراء الطبیعه و وحشتناک دارد . این تصویر یک نور خیره کننده که حالت کروی داشته و شبیه به روح بچه ای بوده را نشان می دهد که شنلی با کلاه پوشیده و بطور وحشیانه به روی اتومبیل این زوج می پرد و باعث ایجاد رعب و وحشت در آنها می شود.

 

این زوج بنام های “لیزا رایلی” ۴۴ ساله و شوهرش “فیل رایلی” ۵۱ ساله، بنا به گفته خود شاهد روح کودکی بودند که از بالای حصار پریده و پرواز کنان وارد پارکینگ شده و باسرعت از ماشین آنان بالارفته است و بعد سریعا درخیابان ناپدید می شود.بنا به گزارش “دیلی میل” در همان لحظه یکی از همسایه ها اظهار داشت که یک چیز نورانی را دیده که از باغچه او فرار کرده و بعد از آن اشیاء و لوازم آرایشیش گم شده است.

در نهایت این زوج معتقدند که به دنبال دلایل منطقی این پدیده می گردند ولی با این حال بررسی های مختلف صورت گرفته از تصاویر گرفته شده با دوربین موید این است که هیچ نوع کلک یا حقه ای در بوجود آوردن آن نقشی نداشته است و همه چیز درست می باشد.آنها در پایان گفتند که اگر آن موجود دارای جرم و وزن باشد بایستی اثری از او مانند تو رفتگی سقف ماشین یا یک نشانه ای از او بایستی وجود داشته باشد ولی کلیه تلاشهای ما برای پیدا کردن این شواهد به در بسته خورده و هیچ نشانه فیزیکی از وی برجای نمانده است که همگی این شواهد دال بر روح بودن آن دارد.

تحقیقات در این زمینه همچنان ادامه دارد و دو فرزند این خانواده از ترس این روح در شرایط بدی از لحاظ روحی و روانی قرار دارند.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0